dual degree

thesis and opportunities

available thesis topics

Un elenco (non completo) dei temi di tesi disponibili nel programma doppia laurea è disponibile nell'area downloads di questa pagina.

Le tesi sono svolte in co-tutela, cioè gli studenti avranno un relatore dell'università ospitante e un relatore dell'università di provenienza.

A list (incomplete) of thesis topics available in the double degree program is available in the downloads area of ​​this page.

The theses are carried out in co-supervision, i.e. students will have a supervisor from the host university and a supervisor from the home university.

part-time jobs and internships

Durante il periodo all'estero gli studenti doppia laurea possono svolgere il proprio tirocinio o dei semplici lavori part-time presso aziende selezionate.

Alcune opportunità sono descritte nei voldocumenti disponibili nell'area downloads di questa pagina.

During the period abroad, double degree students can carry out their internship or simple part-time jobs in selected companies.

Some opportunities are described in the documents available in the downloads area of ​​this page.